måndag 27 maj 2013

Ny vecka - majs sista

Ännu en gång - vilken helg.
Att det regnar idag känns helt ok så länge helgerna är så härliga som dom två senaste.
Men snart vill vi ha sommar alla dagar.

På lördag börjar ju första sommarmånaden och jag jobbar sista fredagen dagen innan.
Jag ska suga ut det sista ur mammaledigheten hela sommaren innan jobbet kallar "på riktigt" i oktober igen.

Igår firade vi morsdag både hemma och på Maln hos kusinerna och med farmor och farfar.
Jag fick den mysiga presenten ni ser på bilden av mina älsklingar.
Det bästa av allt var nog när Mira sa:
- Grattis på morsdag världens bästa mamma! Och gav mig en bamsekram.
Älskade ungar.

Jag har börjat veckan med en timmes lyx på Lánima. Så underbart att bara få ligga och låta nån annan pyssla om en.
Ansiktsbehandling blev det idag - ljuvligt.

Senare väntar Blodomloppet med kollegorna.
Nu; kaffe!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Våga fråga! :)